سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران در محورهای استان گیلان

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه ـ علاوه بر این مناطق ـ در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

جمعه ـ با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور ـ در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات البرز واقع در البرز، تهران و سمنان ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در ارتفاعات شمال غرب رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در شرق گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و در دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی و قم، ارتفاعات غرب اصفهان، یزد و کرمان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و شرق تهران رگبار و رعد و برق شدید انتظار می‌رود.

یکشنبه جز شمال غرب، در سایر مناطق ذکرشده بارندگی رخ می‌دهد و علاوه بر آن در خراسان جنوبی و ارتفاعات خراسان رضوی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه تا شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد و علاوه بر شرق و جنوب شرق کشور، در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز و در اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 880551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عشیرکچلانلو IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    مگه شمال غرب چه گناهی کرده یکشنبه بارش نیست